Straipsniai: Baltai - demokratiška gyvybės religija. Gintaras Beresnevičius. M. Strijkovskio „Kronikos" lietuvių dievų sąrašas. G.Beresnevičius. Apie (senosios) lietuvių religijos legitimacijos galimybę (I) G.Beresnevičius. Apie (senosios) lietuvių religijos legitimacijos galimybę (II) Kai dar elniai iš dangaus krisdavo. Lietuvių senojo tikėjimo pradmenys. Senovės lietuvių tikėjimas. Aukščiausias lietuvių Dievas ir pasaulio sutvėrimas iš dumblo, atnešto iš vandenyno dugno. Vladas Žulkus "Palangiškiai pagonys". Daug archeologinių straipsnių. J.Vaiškūnas "Dievas ar Velnias - lietuvio sielos gelmėj". J.Vaiškūnas "Ant ko stovi Vilniaus Katedra?". G.Beresnevičius "Senojo religingumo būdas". G.Beresnevičius " Dieviškosios hierofanijos ir aukojimas "visiems dievams"". G.Beresnevičius "Druidų balsai ir Europa" A.Vengrytė "Ar atguls į pilkapį Molėtų Romuviai?" Kitos J.Vaiškūno publikacijos. Baltiškas zodiakas. Ragana – apšmeižta deivė. G.Beresnevičius "Imperijos darymas..." Vakarų baltų pilkapių kultūra. Žiemgalos didiko kapas. G.Žiemys "Perkūno teta ir ugnies ženklas". Romuvos krivis: krizė gali atnešti labai daug gero. Romuvos krivis: krikščionybė lietuvius padarė dviveidžius. J.Trinkūnas. Ar jau ir Pilėnų nebereikia? Lietuvių kalba. Baltų vienybės diena. Senųjų baltų kelias – per Reškutėnus. Pagonybė, krikščionybė ir sinkretizmas: Vilniaus Žemutinės pilies duomenys. Pamąstymai apie senąją aisčių pasaulėjautą. Lietuviškas zodiakas. Tyrimai Šventaragio slėnyje. [PPT] Baltų mitologija. Aukštaitiški aukurai. Tautos kilmė. Katalikai neįsileidžia pagoniškų tuoktuvių į Valdovų rūmus. Jungtuvės ant žemaičių alko. Mūsų svastika. PAMASKVĖS BALTŲ PALIKIMAS. J.Trinkūnas. Tebūnie darna. Ar senoji baltų religija turi būti pripažinta tradicine? ARŪNAS KAZYS KYNAS Laiškai iš praeities: ar Lietuvoje tikėta dviejų Saulių buvimu? Eugenijus JOVAIŠA. Baltiškosios savimonės aspektai proistorės tyrimuose. V. Ališauskas " Dievai po Lietuvos dangumi 1619 metai..." V. Ališauskas Kas šnabžda ir šaukia pagonims lietuviams: dar kartą Jono Lasickio knygelės paraštėje. Naujasis Židinys–Aidai, 2006, Nr. 9–10, p. 396–399.
Lietuvių ir prūsų dievybių visuma: sistemos metmenys. R.Balsys "Prūsų ir lietuvių mirties (požemio, mirusiųjų) dievybės: nuo Patulo iki Kaulinyčios." Lietuviai ir lietuvininkai. Etninė kultūra IV [Tiltai, 2005, priedas Nr. 29], p. 27–58. R.Balsys "Lietuvių naminių gyvulių ir paukščių dievybės: nuo apeigos iki prietaro." Liaudies kultūra, 2005, Nr. 5 (104), p. 17–30. R.Balsys "Lietuvių vedybų, šeimos vaisingumo, seksualinių santykių dievybių autentiškumo klausimu." Logos, 2007 spalis-gruodis, Nr. 53, p. 142–150. R.Balsys "Maldos į senuosius lietuvių ir prūsų dievus XIV-XVII a. rašytiniuose šaltiniuose." Tautosakos darbai, 2008, t. 35, p. 249–268. R. Balsys. Lietuvių ir prūsų dievų atvaizdai rašytinių šaltinių duomenimis. Lituanistica, 2012, t. 58, Nr. 1 (87), p. 75–88.
R.Balsys „Dievo stalas“ XVI-XVII a. rašytinių šaltinių duomenimis. Logos, 2011 spalis-gruodis, Nr. 69, p. 150–162. R.Balsys "Meilės deivės Mildos autentiškumo klausimu." Logos, 2009 balandis-birželis, Nr. 59, p. 133–140. R.Balsys "Meilės deivės Mildos autentiškumo klausimu" [tęsinys]. Logos, 2009 liepa-rugsėjis, Nr. 60, p. 149–155. R.Balsys "Dėl J. Lasickio paminėtų dievybių Salaus, Klamals, Atlaibos, Tawals kilmės bei funkcijų." Res Humanitariea, 2009, t. 5, p. 203–216.
N. Laurinkienė "Perkūnas indoeuropiečių mitologijos kontekste." Naujasis Židinys–Aidai, 1994, Nr. 7–8, p. 54–57. N. Laurinkienė "Perkūno ir velnio nesantaikos priežastis." Liaudies kultūra, 1994, Nr. 1 (34), p. 9–10. N. Laurinkienė "Perkūnkulkė – griaustinio dievo ženklas." Liaudies kultūra, 1996, Nr. 1 (45), p. 23–26. Video: Lietuvių tradicijos. Lietuviškos apeigos. Apeigas atlieka Lietuvos krivis J.Trinkūnas ir apeiginio folkloro grupė Kūlgrinda: Apie Norbertą Vėlių: